Domů > Doprava a platba

Doručení

  • Česká pošta (pouze odpadkové koše)
  • FOFR – Transforwarding přepravní společnost (veškerý v e shopu nabízený sortiment)
  • Osobní odběr - sklad Hailo CZ s.r.o. Jungmannova 1103,506 01 Jičín, Po-Pá 8:00 – 15:00 hod

Doprava a platba dobírkou je v obou případech zdarma.

Z technických důvodů může být využito jiného přepravce.

Doprava zdarma

Doprava zdarma platí pro veškeré objednávky

Doba doručení

Vaše objednávka v případě označení skladem bude doručena nejdéle do 5 pracovních dnů na Vámi zadanou adresu.

Stav vaší objednávky

Pokud byste neobdrželi objednané zboží do 5 pracovních dnů, laskavě nás prosím kontaktujte. Mějte prosím nachystáno číslo vaší objednávky. Číslo vaší objednávky je uvedeno v potvrzení objednávky, které jste obdrželi emailem po provedení nákupu.

Platby

Bankovní převod – po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme fakturu s číslem účtu a variabilním symbolem. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční Banky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín expedice. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Dobírkou - v hotovosti při přebírání zboží od doručovatele

GP WebPay - jednoduše, rychle a bezpečně prostřednictvím online platebního systému GP WebPay.
Ikony: MasterCard, MasterCard Electronic,Maestro, Visa,Visa Electron, V Pay
- platební brána, přes kterou okamžitě uhradíte svou objednávku

Platba hotově či platební kartou při osobním odběru u nás na skladu Hailo CZ s.r.o. Jungmannova 1103,506 01 Jičín, Po-Pá 8:00 – 15:00 hod

Vrácení zboží

Zboží, zakoupené prostřednictvím internetového obchodu HAILO24.CZ, je možné vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho zakoupení, jak zajišťuje platná právní úprava.

Berte prosím na vědomí, že zboží musí být vždy vráceno nepoškozené. Před vracením zboží nás prosím kontaktujte.

Jak postupovat při doručení zboží?

Zákazník je povinen si zásilku při převzetí prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztrátě zásilky, tato poškození či ztráty reklamovat přímo u pracovníka kurýrní společnosti www.ppl.cz či přepravní společnosti Fofr Transforwarding www.netspedice.cz hned při dodání nebo do 2 pracovních dní po jejím dodání. Při příjímání reklamace se pořídí písemný záznam o stavu reklamované zásilky (kopie tohoto záznamu na vyžádání dostane reklamaci podávající). Reklamace takto poškozeného zboží podléhá standardnímu reklamačnímu řádu společnosti PPL a Fofr-Transforwarding..

Kontakt

Telefon: +420 493 524 590, +420 731 441 645
Email: onlineobchod@hailo.cz

Otevírací doba

Pondělí - Pátek: 8:00 - 15:00 hod